לשיחת ייעוץ חינם וקבלת הצעת מחיר

השאירו פרטים:

    ניקיון משרדים בפתח תקווה

    ניקיון משרדים בפתח תקווה מבוקש על ידי עסקים בתחומים שונים. הוא כולל, פעמים רבות, את המשרדים עצמם וגם את המבנים בהם הם ממוקמים. השירותים ניתנים על פי מפרט מוסכם בין שני הצדדים. ניהול השירות מוטל על מפקחי עבודה מיומנים הדואגים להבאת עובדים מסורים. אקסיט אחזקות בע"מ עוסקת בתחום וניתן לקבל אצלה מידע רב.

    ניקיון משרדים בפתח תקווה –  על פי שעות או בקבלנות

    ניקיון משרדים בפתח תקווה יכול להיעשות בעת שהמשרדים פעילים והעובדים נמצאים בהם. זוהי שיטה ידועה הנעשית על פי שעות עבודה מבוקשות. העובד יהיה צמוד למשרד ולבניין ויעסוק בניקוי שוטף של מעברים, שירותים, מטבחונים ועוד. שיטה אחרת היא בקבלנות וניתנת לאחר או לפני שעות העבודה במקום. העובד פועל בקצב המתאים לו ומחויב לבצע את הניקוי על פי המפרט שקיבל. השירותים כוללים את השטח הקיים ואת הפריטים האלמנטים המצויים בו. כך, פינוי אשפה, טאטוא ושטיפת רצפות, ניקוי כלים סניטאריים בשירותים, טיפול במטבחונים, ניקוי ריהוט ועוד. ניקוי יסודי יותר נעשה על בסיס שבועי וחודשי וכולל בין היתר, הסרת אבק בגובה, ניקוי קורי עכביש וחלונות ועוד. החברה יודעת לתת מענה לבקשות ניקיון מיוחדות, ובין היתר, לאחר צביעה ושיפוצים, לפני כניסה למשרדים חדשים ו/או אירועים חשובים, לקראת חגים ועוד. אלו עבודות הכוללות פוליש לרצפות, רחיצת שטיחים וריפודים, טאטוא חניונים וחצרות וכדומה. רובן הגדול ייעשה עם מיכון חשמלי מתאים.

    ניהול השירות השוטף

    הניהול יתבצע על ידי מפקחי עבודה שתפקידם מקיף וכולל הצבת העובדים המתאימים לכל ללקוח, אספקת כלים וחומרים, פיקוח על ביצוע המשימות, קיום קשר רציף עם נציגי הלקוחות לטובת קבלת בקשות ומשוב ועוד. בתמורה לשירותיה  תקבל החברה סכום חודשי על פי הצעתה.

    שירות ממנהלי חברה יעילים

    קבוצת אקסיט אחזקות בע"מ מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. הוא כולל ייעוץ, שירות יעיל, שימוש בחומרים תקניים, עמידה בלוחות זמנים, מחירים נוחים ועוד. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים ממתן שירותים איכותיים ללקוחות רבים לאורך שנים. הם ישמחו לשרת נוספים.

     

    לשיחת ייעוץ חינם וקבלת הצעת מחיר

    השאירו פרטים:




      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל

      תפריט נגישות