לשיחת ייעוץ חינם וקבלת הצעת מחיר

השאירו פרטים:

    חברת ניקיון למשרדים

    חברת ניקיון למשרדים מספקת שירותים על בסיס קבוע, אבל לא רק. היא בנויה גם למתן שירותים מיוחדים הנדרשים על פי בקשת הלקוח. השירות מקצועי, יעיל ואמין וכולל פיקוח צמוד. החברה משתמשת בכלי עבודה איכותיים ובחומרים מעולים תקניים. אקסיט אחזקות בע"מ עוסקת בתחום וניתן לקבל אצלה מידע חשוב.

    חברת ניקיון למשרדים – על פי מפרט מוסכם

    חברת ניקיון למשרדים מספקת את שירותיה על פי מפרט מוסכם הכולל טיפול בכל הנקודות החשובות שבעסק. הניקוי היום יומי כולל פינוי אשפה, טאטוא ושטיפת רצפות, ניקוי כלים סניטאריים בשירותים, טיפול במטבחונים, ניקוי ריהוט ועוד. ייעשו גם ניקיונות שבועיים וחודשיים הכוללים הסרת אבק בגובה, ניקוי קורי עכביש וחלונות ועוד. ניתן לבקש ולקבל ממנה עבודות ניקיון יסודיות. כך, לאחר צביעה ושיפוצים, לפני כניסה למשרדים חדשים, לקראת חגים, לפני אירועים חשובים ומתוקשרים ועוד. היא תבצע לפי הזמנה פוליש לרצפות, רחיצת שטיחים וריפודים, טאטוא מכני של חניונים וחצרות, ניקוי שלטים ואלמנטים חיצוניים אחרים. כל העבודות ייעשו באמצעות עובדים מיומנים ומוכשרים. לטובת שירות שוטף יוצמדו עובדים קבועים אשר לומדים להכיר את המשרד עצמו ואת צרכי העובדים בו. השירות יכול להתבצע במהלך שעות העבודה ונקבע על פי שעות מדודות או לאחר תום יום העבודה וכאשר העובדים הולכים לביתם. השיטה האחרונה קרויה שיטה קבלנית ונעשית לשביעות רצון הלקוח.
    מפקחי עבודה
    מפקחי עבודה מטעם החברה אחראים לניהול כל הלוגיסטיקה הנדרשת. הם מספקים את העובדים הקבועים, דואגים להחלפתם בעת מחלות, חופשות וכדומה, מפקחים על איכות העבודה ומצויים בקשר רציף עם נציגי הלקוחות לטובת קבלת משוב ובקשות, לצורך עדכונים וכיוצא בזה. הלקוח נהנה, איפה, משירות מקיף ומסודר בתמורה לסכום חודשי אשר נקבע במשותף.

    שירות מחברה ידועה

    קבוצת אקסיט אחזקות בע"מ מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. הוא כולל ייעוץ, שירות אמין ומסור, שימוש בחומרים תקניים, עמידה בלוחות זמנים, מחירים נוחים ועוד. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים ממתן שירותים איכותיים ללקוחות רבים לאורך זמן. הם ישרתו בשמחה נוספים.

    חברת ניקיון למשרדים

    שירותי ניקיון משרדים

    שירותי ניקיון משרדים נדרשים לעסקים מסוגים שונים. הם ניתנים על בסיס שוטף או מיוחד מזדמן. השירות ניתן על ידי עובדים מיומנים ונעשה שימוש בחומרים איכותיים. העובדים נחשבים לעובדי חברת הניקיון הדואגת לתשלום שכרם וזכויותיהם הסוציאליות. אקסיט אחזקות בע"מ עוסקת בתחום וניתן לקבל אצלה מידע חשוב.

    שירותי ניקיון משרדים – בהתאם למפרט מוסכם

    שירותי ניקיון משרדים ניתנים בהתאם למפרט הנקבע בין הלקוחות והחברה. כל עסק מבקש ניקיון בתנאים שונים. לעיתים, זה על בסיס יום יומי לעיתים פעם ביומיים וכן הלאה. המפרט מכסה את כל צרכי הלקוח. כך יתבצע פינוי אשפה, טאטוא ושטיפת רצפות, ניקוי כלים סניטאריים בשירותים, טיפול במטבחונים, ניקוי ריהוט ועוד. קיימים גם ניקיונות שבועיים וחודשיים הכוללים מקומות פחות נגישים. כך בין היתר הסרת אבק בגובה, ניקוי קורי עכביש וחלונות ועוד. במהלך השירות השוטף יוקצו ללקוח עובדים קבועים אשר לומדים להכיר את אופי המקום, צרכיו וצרכי העובדים. עבודות ניקיון יסודיות מתבצעות על פי הזמנה מיוחדת. כאלו הן לאחר צביעה ושיפוצים, לפני אכלוס משרדים חדשים, לקראת חגים ואירועים חשובים וכדומה. העבודות המבוקשות ביותר הינם פוליש לרצפות, רחיצת שטיחים וריפודים, קרצוף רצפות באולמות תעשייה ומוסכים ועוד.
    שיטות ניקיון ניהול ופיקוח
    ניתן לקבל עובדים לניקיון חד פעמי בשיטה קבלנית. לרוב, לאחר שעות העבודה במשרד או לפניהן. דרך אחרת היא עובד ניקיון צמוד לאורך כל שעות העבודה. העובד יבצע משימות נדרשות כמו ניקיון וריענון שירותים, פינוי אשפה ועוד. לצורך ניהול ופיקוח יועמד מפקח עבודה אשר ידאג לעובדים, להחלפתם בעת מחלה, חופש ועוד. הוא ידאג לבדיקת השירות ולביקורת, ליצירת קשר עם נציגי הלקוח וכדומה. כך יהיה הלקוח פטור מדאגות לגבי שירותי ניקיון חשובים אלו.

    שירות מחברה בעלת שם

    קבוצת אקסיט אחזקות בע"מ מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. הוא כולל ייעוץ, שירות מעובדים מיומנים, שימוש בחומרים תקניים, עמידה בלוחות זמנים, מחירים נוחים ועוד. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים ממתן שירותים מעולים ללקוחות רבים לאורך זמן. הם ישמחו לשרת נוספים.

    שירותי ניקיון משרדים

    לשיחת ייעוץ חינם וקבלת הצעת מחיר

    השאירו פרטים:




      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל

      תפריט נגישות