לשיחת ייעוץ חינם וקבלת הצעת מחיר

השאירו פרטים:

    חברת ניקיון לעסקים

    חברת ניקיון לעסקים מספקת שירותים על בסיס שוטף או חד פעמי מזדמן. הם ניתנים לשטחי ציבור בבנייני משרדים ומגורים, למשרדים עצמם, לסופרמרקטים, לחנויות ולמבנים אחרים. השירות ניתן על פי מפרט קבוע הנקבע בין נציגי החברה ובין הלקוחות. היא משתמשת בכלי עבודה ובחומרים איכותיים. אקסיט אחזקות בע"מ עוסקת בתחום וניתן לקבל אצלה מידע נדרש.

    חברת ניקיון לעסקים – לטובת מבנים נקיים

    חברת ניקיון לעסקים מעסיקה צוותי עובדים מיומנים ומוכשרים המספקים ניקיון מעולה. השירות יכול להינתן במספר אופציות. אחת מקובלת היא על פי כמות שעות עבודה מוגדרת. כך, עובד לאורך כל שעות פעילות המשרד העוסק בניקוי שוטף, בתחזוקת מבני שירותים, מטבחונים, מעברים, מעליות וכיוצא בזה. שירות מסוג אחר ניתן לאחר שעות פעילות העסק ולאחר שהעובדים או מרביתם עוזבים אותו. הוא יכול להינתן גם מוקדם בבוקר. השיטה הזאת קרויה שיטה קבלנית ונעשית על פי מפרט ידוע שניתן לבקר ולבדוק אותו. במסגרתו יבוצעו ניקיון הכוללים: פינוי אשפה, טאטוא, שטיפת רצפות, ניקוי חדרי שירותים וכלים סניטאריים, ניקוי ריהוט ועוד. ייעשו ניקיונות שבועיים ותקופתיים כולל הסרת אבק בגובה, ניקוי חלונות ועוד. עבודות ניקיון אחרות הן יסודיות ומתבצעות על פי הזמנות מיוחדות. בין היתר לאחר צביעה ושיפוצים, לפני אכלוס משרדים חדשים, לפני חגים ואירועים ועוד. הם כוללים, בין היתר, פוליש, רחיצת שטיחים וריפודים, טאטוא מכני של חניונים וחצרות ועוד.
    פיקוח
    מפקחים מטעם החברה אחראים לניהול העבודות כולל אספקת עובדים. לכל לקוח יוצמד עובד קבוע אשר ילמד להכיר את מקום עבודתו, את צרכי הלקוח, רצונותיו וכדומה. העובדים יועסקו על ידי חברת הניקיון ולא יהיו יחסי עובד ומעביד עם הלקוחות. מפקחי העבודה יהיו בקשר שוטף עם נציגי הלקוחות לטובת קבלת משובים, בקשות וכדומה.

    שירות מחברה ידועה

    קבוצת אקסיט אחזקות בע"מ מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. הוא כולל ייעוץ, שירות איכותי, אמינות, שימוש בחומרים תקניים, מחירים נוחים, עמידה בלוחות זמנים ועוד. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים ממתן שירותים מעולים ללקוחות רבים לאורך זמן. הם ישמחו לשרת נוספים.

    חברת ניקיון לעסקים

    שירותי ניקיון לעסקים

    שירותי ניקיון לעסקים ניתנים על ידי עובדים מיומנים של חברת הניקיון. הם מועסקים על ידה, ולכן, לא נוצרים יחסי עובד ומעביד בינם לבין הלקוחות. השירותים ניתנים על בסיס קבוע וניתן לקבל גם עבודות ניקיון מיוחדות. החברה משתמשת בכלי עבודה איכותיים כולל מיכון חשמלי ובחומרי ניקיון תקניים. אקסיט אחזקות בע"מ עוסקת בתחום וניתן לקבל אצלה מידע חשוב.

    שירותי ניקיון לעסקים – יעילים ואיכותיים

    שירותי ניקיון לעסקים ניתנים באיכות גבוהה. חשיבות של משרד נקי על כל אגפיו הינה רבה ותורמת לאיכות החיים של העובדים כמו גם לתפוקה טובה. השירות היום יומי כולל טיפול בכל הנושאים והפריטים החשובים בהם נעשה שימוש שוטף. הוא כולל, לפיכך, פינוי אשפה, טאטוא ושטיפת רצפות, ניקוי כלים סניטאריים בשירותים, ניקוי מטבחונים כולל שטיפת כוסות צלחות וכדומה ועוד. הניקיונות השבועיים והחודשיים כוללים הסרת אבק בגובה, ניקוי קורי עכביש וחלונות ועוד. לטובת עבודות אלו יוצמדו עובדים קבועים אשר לומדים להכיר את המשרד ואת צרכי העובדים בו. הם יכולים לבצע את העבודה במשך שעות היום במספר שעות מוקצבות. לחילופין, יכולים לנקות בשיטה קבלנית לאחר שעות העבודה. לקראת אירועים, לפני כניסה למשרד ולאחר שיפוצים, לאחר צביעה וכדומה יהיה צורך בניקיונות יסודיים והחברה בנויה לביצועם המהיר. עבודות אלו יבוצעו על ידי צוותים מיוחדים ובאמצעות מיכון חשמלי מקצועי.
    ניהול ופיקוח
    את כל העבודות מנהלים מפקחים אשר מצויים בקשר שוטף עם נציגי הלקוח. זאת לטובת עדכון, קבלת משוב ובקשות ועוד. העובדים עצמם יהיו עובדי החברה ולא יהיו ללקוח עימם יחסי עובד ומעביד. החברה משלמת שכרם כולל כל התנאים הסוציאליים הנדרשים. הניהול כולל פיקוח על העבודה, הבאת עובדים מחליפים במקרים של מחלות, מילואים, חופשות וכדומה.

    שירות מחברה עם מוניטין

    קבוצת אקסיט אחזקות בע"מ מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. הוא כולל ייעוץ, שירות נאמן, שימוש בחומרים תקניים, עמידה בלוחות זמנים, מחירים נוחים ועוד. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון מצטבר המגיעים ממתן שירותים איכותיים ללקוחות רבים לאורך זמן. הם ישרתו בשמחה נוספים.

    שירותי ניקיון לעסקים

    לשיחת ייעוץ חינם וקבלת הצעת מחיר

    השאירו פרטים:




      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל

      תפריט נגישות