לשיחת ייעוץ חינם וקבלת הצעת מחיר

השאירו פרטים:

    חברת אחזקה וניקיון

    חברת אחזקה וניקיון מספקת שירותיה היעילים לפרטיים, אנשי עסקים, גופים ציבוריים ולקוחות אחרים. האחזקה הינה שוטפת וכוללת תחומים ונושאים שונים. הניקיון נעשה על פי מפרט שנקבע בין שני הצדדים. טיפול מוקפד ויעיל מוסיף רבות לאיכות המגורים והשהייה בתוך המבנה. אקסיט אחזקות בע"מ עוסקת בתחום וניתן לקבל אצלה מידע חשוב.

    חברת אחזקה וניקיון – עם ניהול איכותי

    חברת אחזקה וניקיון עם ניהול איכותי יודעת לספק שירות מעולה ברמה גבוהה ונותנת פתרונות טובים בכל מיני מצבים. התחזוקה נעשית לכל המערכות הקיימות ובין היתר לחשמל, אינסטלציה, תקשורת, מיזוג אוויר, כיבוי אש, חימום מרכזי ועוד. את השירותים מספקים עובדים בעלי הסמכה במקצועות הנדרשים. רבים מהם הינם נותני שירות במיקור חוץ המכירים לעומק את כל המערכות הללו. השירותים האחרים ניתנים על בסיס קבוע וכוללים שמירה, ניקיון, גינון, הדברה, ועוד. הניקיון חשוב מאוד ומתבצע על פי מפרט ידוע. כך תתבצענה עבודות של טאטוא ושטיפת רצפות, ניקוי יחידות שירותים בבניין, מעקות, פרוזדורים, מבואות הבניין, אולם הכניסה ועוד. תינתן גם תשומת לב לאזור פחי האשפה, לוויטרינות הכניסה לבניין וכדומה. שירותי הניקין יינתנו על ידי עובדים מיומנים אשר ברשותם כלי עבודה נדרשים וחומרים איכותיים ותקניים. במידת הצורך ועל פי בקשות מיוחדות, ייעשו גם עבודות ניקוי מיוחדות הכוללת שימוש במיכון חשמלי ייעודי.
    יתרונות לקבלת שירות חיצוני
    שירות חיצוני מאת מומחים לתחומים השונים מקל רבות על בעלי הנכסים או הדיירים. הם מקבלים שירות מקיף מגורם אחד. הכתובת לבקשות שונות היא אחת וכך גם נחסך ללקוחות ניהול מייגע ותובעני. כך ייהנו הם, הדיירים והשוכרים מבניין נקי ומסודר מה שתורם רבות לאיכות החיים בו. כך גם נשמר היטב ערך הנכס.

    שירות מחברה איכותית

    קבוצת אקסיט אחזקות בע"מ מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. הוא כולל ייעוץ, שירות איכותי, אמינות, שימוש בתוכנת ניהול מקצועית, מחירים נוחים, עמידה בלוחות זמנים ועוד. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים מניהול נכסים רבים לאורך זמן. הם ישמחו להעמיד את התשתית שברשותם לטובת נוספים.

    חברת אחזקה וניקיון

    לשיחת ייעוץ חינם וקבלת הצעת מחיר

    השאירו פרטים:




      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל

      תפריט נגישות