לשיחת ייעוץ חינם וקבלת הצעת מחיר

השאירו פרטים:

    חברת ניקיון במרכז

    חברות ניקיון במרכז מספקות שירותים לעסקים, מוסדות ציבור ולאנשים פרטיים. מדובר על כל סוגי הניקיון כולל עבודות שוטפות, מזדמנות ומיוחדות. לחברה יש צוותי עבודה מוכשרים ועובדים מיומנים. השירות כולל גם ניהול הפרויקטים על ידי מנהלי עבודה יעילים. אקסיט אחזקות בע"מ עוסקת בתחום וניתן לקבל אצלה מידע רלוונטי.

    חברות ניקיון במרכז – כולל בגוש דן

    חברות ניקיון במרכז מספקת שירותים בתל אביב, בכל גוש דן ובאזורים הסמוכים אליהם. ניתן למצוא שירותים על בסיס שוטף יום יומי, דו יומי שבועי ואחר. העבודות נעשות על ידי עובדים המותאמים לכל אתר. כל עובד הינו קבוע ומוחלף רק בעת מחלות, חופשות וכדומה. כך הוא לומד להכיר את מקום העבודה ואת צרכי העובדים במקום. החברה מנקה משרדים, חנויות, בנייני מגורים ומשרדים, מפעלים, בתי ספר ועוד. העבודות השגרתיות נעשות על פי מפרט מוסכם וכוללות פינוי אשפה, טאטוא ושטיפת רצפות, ניקוי כלים סניטאריים בשירותים, טיפול במטבחונים, ניקוי ריהוט ועוד. יידרשו גם ניקיונות שבועיים וחודשיים, ובין היתר, הסרת אבק בגובה, ניקוי קורי עכביש וחלונות ועוד. השירות יכול להתבצע במהלך שעות העבודה או בקבלנות לאחר תום יום העבודה וכאשר העובדים הולכים לביתם. מעת לעת ועל פי בקשה, ייעשו ניקיונות מיוחדים לאחר צביעה ושיפוצים, לפני כניסה למשרדים חדשים, לקראת חגים, לפני אירועים חשובים ועוד. מדובר על פוליש לרצפות, רחיצת שטיחים וריפודים, טאטוא חניונים וחצרות עם מיכון וכדומה.

    ניהול ופיקוח

    ניהול יתבצע על ידי מפקחי עבודה מטעם החברה. הם מאיישים את המשרות הנדרשות לכל מקום, דואגים לאספקת כלים וחומרים, מפקחים על ביצוע מעולה של המשימות, מצויים בקשר רציף עם נציגי הלקוחות לטובת עדכונים, שמיעת בקשות וקבלת משוב ועוד. הכול בתמורה לסכום חודשי לחברה אשר נקבע במשותף.

    שירות מחברה בעלת מוניטין

    קבוצת אקסיט אחזקות בע"מ מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. הוא כולל ייעוץ, שירות נאמן, שימוש בחומרים תקניים, עמידה בלוחות זמנים, מחירים נוחים ועוד. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון מצטבר המגיעים ממתן שירותים איכותיים ללקוחות רבים לאורך זמן. הם ישמחו לשרת נוספים.

     

    לשיחת ייעוץ חינם וקבלת הצעת מחיר

    השאירו פרטים:




      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל

      תפריט נגישות