לשיחת ייעוץ חינם וקבלת הצעת מחיר

השאירו פרטים:

    חברת אחזקה למשרד

    חברת אחזקה למשרד  מטפלת בכל המערכות הקיימות בו ומבצעת מטלות נוספות על פי צורך. ההסכם בין מנהלי ובעלי המשרד והחברה נעשה, לרוב, לטווח ארוך. הטיפול של החברה מוריד עול כבד מכתפי הלקוחות ומאפשר להם עיסוק ממוקד בביזנס שלהם. השירות הינו מקצועי מאוד וניתן על ידי מומחים בעלי הסמכה ורישיון. אקסיט אחזקות בע"מ עוסקת בתחום וניתן לקבל אצלה מידע רלוונטי.

    חברת אחזקה למשרד – מגיעה במיידית לכל קריאת שירות

    חברת אחזקה למשרד מספקת שירות צמוד ויעיל. היא תגיע במהירות לכל קריאת שירות, ובמיוחד, לדחופות שבהן. בכל משרד קיימות מערכות חיוניות ובין היתר חשמל, אינסטלציה, תקשורת, מיזוג אוויר, ואחרות. במגדלי משרדים קיימות גם מערכות לכיבוי אש, לחימום מרכזי, מעליות, שירותים ציבוריים ועוד. חברת האחזקה תטפל גם בהם. השירות ניתן על ידי טכנאים ומהנדסים בעלי הסמכה. כל אחד בתחומו. מעבר לכך, תבצע חברת הניהול עבודות ניקיון, שמירה, תחזוקה, גינון, הדברה ואחרות הנדרשות. כל אלו יתבצעו על פי מפרט קבוע המסוכם בין שני הצדדים. שירותים אלו ניתנים על ידי עובדי החברה או על ידי ספקים במיקור חוץ. הניקיון יתבצע על בסיס יום יומי או אחר. לטובתו תועמד עובדת קבועה אשר תלמד את צרכי המקום וצרכי העובדים. ניקיונות אחרים הם יסודיים ונדרשים לאחר עבודות שיפוצים וצביעה, לקראת חגים ואירועים, לפני כניסה למשרד חדש ועוד.

    יתרונות לשירות אמין

    שירות אמין יפטור את הלקוחות בעלי הנכסים מעיסוק במטלות תובעניות ומטרידות אלו. האפשרות לרכז את כל הנושאים תחת מטריה אחת מעולה מספק את השקט הנפשי הדרוש. לטובת השירות ייערך הסכם שלרוב, הינו ארוך טווח. היתרונות הנוספים הם שערך המבנה נשמר היטב ולאורך זמן והדיירים נהנים מאיכות חיים טובה בו.

    שירות מחברה בעלת שם

    קבוצת אקסיט אחזקות בע"מ מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא כולל ייעוץ, מענה מעולה לכל בעיה, אמינות, שימוש בתוכנת ניהול מקצועית, מחירים נוחים ועוד. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים מניהול נכסים רבים לאורך זמן. הם ישמחו לשרת אחרים.

    חברת אחזקה למשרד

    לשיחת ייעוץ חינם וקבלת הצעת מחיר

    השאירו פרטים:




      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל

      תפריט נגישות